Материалы
Використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі
Номінація (секція) Виставки:
«Іноземні мови»
Бойцева Вікторія Вікторівна
вчитель англійської мови,
спеціаліст другої категорії.
Запорізький ліцей «Логос»
Запорізької міської ради
Запорізької області
Директор: Рівкін Анатолій Давидович
адреса: вул. Рекордна, 27-а,
тел.: 233-33-19, 34-01-62,
e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,
адреса сайту:zllogos.zp.ua
Тема: «Використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках англійської мови в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.»
Провідна педагогічна ідея досвіду:
Створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному фільмі допомагає досягти наших подвійних цілей: дітям цікаво створювати мультик, вчитель “отримує” використання лексико-граматичних явищ, що вивчаються!
Самостійне використання учнями лексико-граматичних явищ, комп’ютерна «обробка» зафільмованого драматичного сюжету передбачає інший вибір методів і засобів навчання, ставить завдання здійснювати зворотній зв'язок, що до рівня засвоєння навчального матеріалу, дає якісні зміни використання часу і планування уроків, можливості дистанційного навчання тощо.
Обґрунтування актуальності та перспективності: актуальність педагогічного досвіду полягає в тому, що поєднання прийомів драматизації та ІКТ на уроках англійської мови (чи будь-якої іншої мови і літератури) та в позаурочний час навчання, дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити засоби навчання і кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. В свою чергу, це створює умови для формування не тільки глибоких знань і вмінь учнів, але і здатності самостійно приймати рішення, формулювати власні цілі, вибирати ефективні шляхи й досягнення поставлених цілей, саме в умовах реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.
Науково-теоретична основа досвіду: підхід вчителя до використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках ґрунтується на нагальній необхідності йти в ногу з сучасними технологіями в освіті, відповідаючи передовим методичним вимогам процесу навчання та умовам реалізації державних освітніх стандартів, а також на необхідності модернізації навчального процесу.
Стисла анотація досвіду:
- Вид досвіду за характером новизни: модифікаційний і комбінаторний (нове поєднання відомих методик). Оригінальне цілеспрямоване використання та раціоналізація відомих педагогічних ідей, технологій, форм і методів викладання мови дозволяє ефективніше їх використовувати, особливо це стосується «фіксації» усного мовлення в драматичному сюжеті, що є ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.
- Мета досвіду: формування у учнів навичок до самостійної роботи, розвитку пізнавального інтересу до навчальної діяльності, самостійному використанню учнями знань у процесі створення анімаційного фільму, здатність самим встановлювати рівень засвоєння знань, бачити прогалини в знаннях, а також одержувати відчуття успіху.
- Впровадження досвіду, що буде представлене на Виставці, це розробка уроків та позаурочних заходів, де доцільно використати створення драматичного, анімаційного сюжету, його практичне відтворення в анімаційному або навчальному фільмі і в подальшому самостійне використання учнями вивченого матеріалу, комп’ютерна «обробка» самостійно зафільмованого анімаційного або драматичного сюжету, тобто «фіксації» усного мовлення, що є ключовою компетенцією для навчання мови: комунікативною.
Результативність впровадження досвіду: підвищення мотиваційної складової навчального процесу завдяки використанню представленого досвіду виявлене під час психологічного тестування учнів; процес впровадження триває, оскільки автор зараз працює з учнями третього класу, і навчання самостійному використанню лише розпочинається.
Репрезентація досвіду: рівень репрезентації – навчальний заклад, форми репрезентації- семінари, публікації в інтернет виданнях та інші.
Теги: використання і поєднання прийомів ІКТ і прийомів драматизації на уроках, англійська мова, іноземні мови, драматизація, анімаційний сюжет, мультик, анімаційний фільм, навчальний фільм, дистанційне навчання, модернізація навчального процесу.
Посилання: